EachBuyer.com
Terug naar huis

luchtbuksenTopic report

Pagina 2 van 2
1  2
polmannetje
Gepost op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:31:

Rating

Het gaat om zulk soort geweren:

Dit is dan een vrij standaard dingetje maar je hebt ze ook met scope etc.

Zoals dit

Deze kogels gaan er bijvoorbeeld in:

Thorry
Gepost op dinsdag 22 augustus 2006 om 20:45:

Rating

Mooie guns, maar inderdaad kan er heel moeilijk een actie van gedaan worden.

Of je zou een Chinese inkoopactie moeten doen, dat je dus allemaal afspreekt op internet en dan op 1 dag met z'n allen naar 1 handelaar gaat om daar persoonlijk een lagere prijs te krijgen.

Daar is dit topic wel geschikt voor dus deze niet op slot, maar wel een move naar het off-topic forum. Algemeen gepraat over luchtbuksen kan dan dus ook.

gunny
Gepost op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:46:

Rating

hallo,
voordat er allemaal uitspraken gedaan gaan worden zou ik eerst ff het forum www.luchtbuks.net goed DOORLEZEN.....
mooie buksen idd hierboven houd er wel rekening mee dat deze op perslucht zijn en met kijker en duikfles (voor te vullen) enz enz boven de €1000 komen.
verder zijn de meeste luchtbukse legaal in nederland echter diegene die op "echte"guns lijken niet (bijv. walther cp88).
maar ik heb zeker interesse (ben nml vrij actief op het gebied van luchtbuksen).
houd er wel rekening mee dat de aankoper 18> moet zijn!
er gaan LODEN kogeltjes in...
en uhm qua vervoersdiensten... Die doen er niet echt moeilijk over.
met het inkopen als je dit als particulier inkoopt zal het allemaal niet zon problemen geven
iig succes mocht er een SK van komen
Gegroet,
ruud

Bewerkt door gunny
Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.. nou is het geven van domme antwoorden mijn specialiteit!

Jbos
Gepost op woensdag 23 augustus 2006 om 09:13:

Rating

Er zijn overigens Inet verkopers die de ID-check doen bij aflevering, voor bestellen volstaat dan voorlopig een kopie. Levering is dan dus niet mogelijk via pakketdiensten.

Nu we het toch over PCP's hebben en mocht er een SK van komen -> Logun S16-S (al een tijdje op het oog voor de collectie )

gunny
Gepost op woensdag 23 augustus 2006 om 12:31:

Rating

Dat is idd een leuk buksje

Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.. nou is het geven van domme antwoorden mijn specialiteit!

Yodar
Gepost op woensdag 23 augustus 2006 om 13:16:

Rating
 4 8 15 16 23 42

erg dope ja haha, maar beetje buiten mijn budget vrees ik

1  2

Forum > Off-topic forum > luchtbuksen

© Copyright 2005-2011