Thumbnail probsTopic report

Pagina 1 van 1
1
Rincewind
Crew
Gepost op maandag 02 februari 2009 om 13:56:

Rating
 MechCommander

Zoals bij een aantal van jullie al bekend is hebben we een probleem met het genereren van thumbnails. Dit probleem treedt met name op als er een nieuwe actie wordt aangemaakt en men produkten gaat toevoegen. Dan kun je een thumbnail laten genereren die in de produktenlijst zichtbaar is. Dat werkt nu dus niet goed. Er wordt aan gewerkt en als het opgelost is sluiten we dit topic.

Duh! ( o Y o )

A.K.
Gepost op maandag 02 februari 2009 om 15:43:

Rating

Het grafiekje wat bij de bijdrage staat is hier ook stuk: vanaf vorige week is het een rechte lijn tot aan de dag vandaag, wat niet klopt. Ook wordt de hoogte niet meer aangepast van de grafiek.

Thorry
Management / Coder
Gepost op dinsdag 03 februari 2009 om 01:49:

Rating
 Klootviool

Klopt, grafieken zijn al gefixed maar die lagen er een paar dagen uit dus vandaar dat je een rechte lijn ziet daarin.

Microsoft Windows Vista Capable

Thorry
Management / Coder
Gepost op dinsdag 03 februari 2009 om 02:54:

Rating
 Klootviool

Als er iemand trouwens een betere beschrijving heeft van wat er precies mis gaat heel graag. Want ik krijg het niet gereproduceerd.

Microsoft Windows Vista Capable

smoerijf
Gepost op zaterdag 14 februari 2009 om 22:33:

Rating

Is dit nu al opgelost want ik merkte daarstraks toch enkele merkwaardigheden. Een maal een product is toegevoegd kun je de thumb niet meer wijzigen. Ik was vergeten er 1 te uppen, en toen ik dat achteraf wou doen lukte dat niet. Geen errors, er veranderde gewoon niets.

Als je bij het aanmaken van het product een thumb toevoegt lukt het wel, maar deze krijg je niet meer weg door op de link verwijderen te klikken.

Zgmatty
Gepost op zaterdag 14 februari 2009 om 22:35:

Rating

Probeer eens de "thumbnail" aanmaken link

smoerijf
Gepost op zaterdag 14 februari 2009 om 23:59:

Rating

Nope, het wijzigen van de thumb gaat niet ook niet als ik een URL geef. Eerst verwijderen klikken en nieuwe thumb via url gaat ook niet.

Ik had product daarstraks verwijdert en opnieuw toegevoegd en dan de thumb wel van de eerste keer juist gezet.

Bewerkt door smoerijf

Zgmatty
Gepost op zondag 15 februari 2009 om 00:16:

Rating

Probeer nadat je een thumb hebt aangepast eens te F5-en Heb er even eentje getest in je actie

smoerijf
Gepost op zondag 15 februari 2009 om 00:24:

Rating

Ja, dat was inderdaad mijn probleem.

1

Forum > Mededelingen & Nieuws > Thumbnail probs

© Copyright 2005-2009