| Hey, ik ben al een tijdje op zoek naar haarproducten van het merk Gatsby, maar tot nu toe zonder succes. Vooral dan de Moving Rubber (= wax) lijn. Mijn haar is vrij licht en nu dat ik het heb laten groeien vind ik maar lastig een goed product om het in toom te houden, vooral bij veel wind en dergelijke. Maar de Gatsby producten zijn daar perfect voor, want ze zijn afgestemd op van dat zeer lichte Japanse haar dat men daar heeft. Check maar het YouTube om de producten in actie te zien...
http://www.youtube.com/user/AllGatsby
http://www.gatsby.jp/index.html
Nu is mijn vraag of er iemand een actie kan regelen met deze producten en of dat er genoeg animo voor is. Deze lijn is overal te koop in Japanse winkels, dus moest iemand daar een contactpersoon hebben of zo zou dat perfect zijn. Ikzelf heb dat dus overduidelijk niet, vandaar dat ik hier even polste naar eventuele interesse. Normaal kost zo één potje een vijf à zestal euro gok ik, wat niet mis is.
|

| Moet je dat dan ook zo vreemd indoen(rollen per haarsprietje zo'n beetje) of kun je ook gewoon een klein beetje pakken door je hand warmwrijven en dan door je haar schudden?
Zoja, als het dan ook beetje ok blijft zitten door wind, animo
Bij veel cosmetica winkels heb je ook de lijn van 'New Wave', deze is ook erg goed voor wind etc.
|
| Eind Oktober.. X-mini (Max) + Gadgets #3 |
 VERSLAVEND™
 | Ziet er wel leuk uit.. met een goede prijs zeker animo. je hebt geen contacten met bedrijven die het leveren? Anders wil ik wel even sample's opvragen en eens kijken of dit wat is.
|

| Ik gebruik nu New Wave, maar ik wil wel eens wat anders en dit leek me wel interessant. :d
|
 | Werkt het dus alleen met licht (en kort) haar, of niet? 
Dat draaien hoeft volgens mij trouwens niet per se Markzzz, maar dan krijg je het effect wat daar op het moment in is 
Not sure though 
|

| Mja, het is en blijft gewoon wax, dus het kan gebruikt worden voor alle haartypes en lengtes neem ik aan. Ik geraakte gewoon enorm geïnteresseerd in het merk omdat ik er vrij positieve reacties over lees op internet en het zelf ook wel eens wil proberen.
|

| (op ebay zijn ze te koop voor een redelijke prijs, alleen de verzendkosten zijn hoog)
|
 VERSLAVEND™
 | heb ik net mn kop gemilimeterd 
Is dus allemaal niet meer nodig 
|