mattie1992
| Gepost op donderdag 28 augustus 2008 om 21:23:
| |

| Tijdje terug wou ik even het bereik van mijn netwerk kaartje vergroten dmv een grotere antenne. Kwam er echter achter dat die krengen naar duur waren, dus heb ik even geïnformeerd bij een bij mij bekendere leverancier van elektronica. Hij had een hele boel netwerk dingen voor een toch leuke prijs.
Netwerk kaartje, draadloos netwerk kaartje, netwerk usb-stick, bereik-vergrotende antenne's en een paar meer van dat soort grapjes, prijzen zullen zo tussen de 5 en de 10 euro liggen bij een grotere afname, is hier interesse voor?
|
| |
| |
El3ctronic
| Gepost op donderdag 28 augustus 2008 om 21:27:
| |

| misschien heb ik intresse.., moet nog even kijken wat ik precies nodig ben.
|
| |
| |
Nijntje
| Gepost op donderdag 28 augustus 2008 om 21:42:
| |

| Ik weet niet of dit ook onder "en een paar meer van dat soort grapjes" valt,
maar ik heb wel intresse in een paar CAT5e/CAT6 opbouw contactdozen en koppelboxjes. Beide met LSA/Punch Block verbindingen.
Maar dat gaat dan dus om bedraad netwerk.

|
| |
| |
Ilano
| Gepost op donderdag 28 augustus 2008 om 21:59:
| |

| Even iets voor de topicstarter, waarom heb je een draadloos netwerk? Gaat het om desktops die op lastige plekken staan? Ik zou zelf geld investeren in netwerk via het stopcontact. Snelheid is dik in orde, prijs valt erg mee (een goede WiFi router + versterker + extra verbruik van de computer tikt toch aan) en het belangrijkste, je hebt een stabielere verbinding.
Dan over de animo, hangt er een beetje vanaf wat je precies kunt bestellen. Zijn het nonames of ook deftigere hardware? Ik heb binnenkort namelijk wel de nodige netwerkappartuur nodig (gbit switch, gbit pci-express kaartje, ..), maar ik wil dan niet bij realtek chips uitkomen met een sweex behuizing.
|
| |
| |
R-C-D-M
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 03:27:
| |
 Afwezig!
 | Misschien zoiets als de vorige actie van Wieltje: Linkje
Wordt wel weer tijd Zal wel eens vragen of er een mogelijkheid is voor een nieuwe actie.
Bewerkt door R-C-D-M |
| Vanaf 18-10 t/m 01-11 afwezig i.v.m. vakantie! |
| |
BlauwKeut
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 09:30:
| |

| Ook interesse voor LSA Cat5 opbouwdoosjes, en eventueel LSA patchlijsten.
Moet de prijs voor die doosjes wel onder de 3 euro liggen, anders kan ik evengoed in Duitsland bestellen 
|
| SK: BlauwKeut - CO: Dennis |
| |
Yzord
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:00:
| |
 China Importeur
 | Ik heb interesse in netwerk via stopcontact of een flinke antenne om mijn bereik te vergroten. Hoor ik dat gezeur van de vrouw ook niet meer.
|
| |
| |
endness
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:32:
| |
 Eindeloos!
 | Eventueel wel animo voor een draadloze Gigabit Router. Weet niet of die ook onder de grapjes vallen. Ik hoef hem ook niet per sé, alleen als je 'm voor een leuke prijs hebt 
|
| Geklikt worden = Verdienen |
| |
frots
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:33:
| |

| wil je draadloos Gigabit? 
|
| |
| |
xmen
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:35:
| |

| @yzord : ik heb hier nog zo'n setje liggen.
http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1175243412459&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1245933028B06
Ooit gekocht om te testen (ik zit in de branche), maar verder niet meer in gebruik.
Als je interesse hebt mail me je prijs en we komen er wel uit.
|
| |
| |
Yzord
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:45:
| |
 China Importeur
 | Mail send............
|
| |
| |
endness
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 10:48:
| |
 Eindeloos!
 |
Quote: frots
wil je draadloos Gigabit?
Ja, heel graag. Jammer dat dat niet kan he.
Ik bedoel een router, waar gigabit bedraad in zit.
Zoiets dus
|
| Geklikt worden = Verdienen |
| |
Nijntje
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 12:10:
| |

|
Quote: Ilano
Even iets voor de topicstarter, waarom heb je een draadloos netwerk? Gaat het om desktops die op lastige plekken staan? Ik zou zelf geld investeren in netwerk via het stopcontact. Snelheid is dik in orde, prijs valt erg mee (een goede WiFi router + versterker + extra verbruik van de computer tikt toch aan) en het belangrijkste, je hebt een stabielere verbinding.
Het probleem met netwerken over het stroomnet is toch de betrouwbaarheid. Als het eenmaal werkt, dan zal het doorgaans wel blijven werken. Maar het werkt niet bij iedereen. De stroom komt niet altijd even "netjes" bij jouw het huis binnen. Daar kunnen allerlei storingen inzitten die dit soort apparatuur verstoren. Normaal zul je het nooit merken, maar voor deze apparaatjes is het wel van belang. Ik raad deze dingen dan ook standaard af als je in de buurt van een bedrijventerrein / kantoorpand woont. De TL verlichting in een kantoorpand is een goed voorbeeld van storingsbronnen. Als daar geen goeie filters achter zitten en ze zitten kwa kabel dicht bij jouw, dan kun je het wel vergeten.
|
| |
| |
mattie1992
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 14:48:
| |

| Hoezo ot? 
Quote: R-C-D-M
Misschien zoiets als de vorige actie van Wieltje: Linkje
Wordt wel weer tijd Zal wel eens vragen of er een mogelijkheid is voor een nieuwe actie.
Ik zal wel zo'n actie opzetten, leverancier kan ook een hoop usb gadgets leveren! 
Bewerkt door mattie1992 |
| |
| |
tokesnugerd
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 15:11:
| |

| Liefst wel niet random gekozen materiaal, maar toch zaken waar wat kwaliteit aan vast hangt.. en dan praat ik over netwerk gerief!
Usb prulletjes zijn meestal toch rommel..
Bewerkt door tokesnugerd |
| |
| |
bartos
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 17:34:
| |

| mocht er interesse zijn ik kan ongeveer 250 meter cat 5 kabel leveren voor 10 cent per meter.
|
| vragen? mail me zie profiel |
| |
Wieltje
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 18:26:
| |

| Ik heb zojuist een restverkoop ter keuring aangeboden waarin oa wat netwerk-toebehoren zitten (geen apparatuur, alleen kabels ed).
Verder: binnenkort komt de USB en Netwerk-actie deel VI online, ism R-C-D-M. Hierin zullen in ieder geval bijna alle producten uit deel V ook weer zitten (Roline = kwaliteit).
Bewerkt door Wieltje |
| |
| |
Ilano
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:08:
| |

| Tsja, ik bedoel dus juist niet de producten die Wieltje in zijn actie had, bijvoorbeeld de switch die er tussenstaat van het (overbekende ) Roline* ken ik ook onder de vlag van tp-link. Het werkt allemaal best hoor, maar ik wil graag een gbit nic met 8 poort of iets dergelijks. Zulke kastjes willen nogal eens warm worden en dan vertrouw ik er toch op dat de grotere merken of met een rack behuizing komen of met een behuizing die het gewoon aankan, bij Roline en tp-link weet ik het zo net nog niet. (Voor mijn werk onlangs een doorgebrande Sweex mogen vervangen, daar staat dus nu een echte switch...).
Klein tipje voor de mensen die aan gbit willen, zorg ervoor dat de switch jumboframes ondersteunt.
* Wielje, mij komt het merk Roline niet bekend voor... Van 3Com, d-link, Netgear, ... weet ik dat ze over het algemeen wel goede producten maken. Maar goed, ik hou je niet tegen als je een nieuwe actie opzet met roline spullen, hoe meer acties hoe beter 
|
| |
| |
chaser
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 20:49:
| |

|
Quote: bartos
mocht er interesse zijn ik kan ongeveer 250 meter cat 5 kabel leveren voor 10 cent per meter.
Heb ik interesse in
Kan hier gigabit op?
want officieel moet je daar cat5e voor hebben
Dus voor een tientje 250 meter?
Bewerkt door chaser |
| |
| |
bartos
| Gepost op vrijdag 29 augustus 2008 om 21:03:
| |

|
Quote: chaser
(...)
Heb ik interesse in
Kan hier gigabit op?
want officieel moet je daar cat5e voor hebben
Dus voor een tientje 250 meter?
nee 25 euro en ik weet niet hoeveel er in die doos zit die ik zag staan was een doos voor 1000 food maar wel wat gebruikt en de doos was verzonden in 1994 en ik heb er zelf nou ook niet echt verstand van.
|
| vragen? mail me zie profiel |
| |